7 Şubat 2014 Cuma

Ojooo Nedir ? Ojooo İle Nasıl Kazanılır ?

ARKADAŞLAR
SİZLERE ÇOK HIZLI BÜYÜYEN VE SÜPER BİR KAMPANYASI OLAN
SİTEYİ AÇIKLIYORUM.





  • OJOOO BİR ALMAN FİRMASI VE GÜVENİLİR.
  • REKLAMLAR KALİTELİ ÇOK DEĞİL.GELEN GELİR ÇOK İYİ. ÜYELİK
    YÜKSELTİLDİĞİNDE TÜM GELİRLER KATLAMALI ARTIYOR.
  • ŞUAN 2 Milyon ÜYEYE ULAŞTI BİLE.
  • STANDART ÜYE OLARAK DENEDİM SİTEYİ 50 REF ALDIM. REFLER ZAMAN İÇERSİN DE ARTAN BİR İVMEYLE TIKLIYOR. ŞİMDİYE KADAR SADECE 4 REFİNDEN HİÇ TIK ALAMADIM.
  • ŞUAN PREMİUM ÜYEYİM VE 250 REFİM VAR. REFLERİN PERFORMANSI HER GEÇEN GÜN ARTIYOR.

Not: SİTEYE ÜYE OLDUĞUNUZDA İLK BİRKAÇ GÜN REKLAMLAR ÇOK AZ GÖRÜNÜYOR. ZAMANLAR REKLAM SAYISI VE KAZANDIRDIKLARI ARTIYOR. BİLGİNİZE..


KİRELIK REFLERİN AVG DURUMLARI ÇOK İYİ 

Click the image to open in full size.

DİREK REFLER HER ZAMAN KARLI TABİKİ

Click the image to open in full size.

EN ÖNEMLİSİ TIK BAŞINA GÜNLÜK $0.005 DEN AŞAĞI KAZANÇ GÖRMEDİM Kİ ODA 1-2 TANE ÇOĞUNLUĞU $0.025 kazandırıyor.

KAMPANYASI DA REFİNİZ ÜYELİK YÜKSELTTİĞİNDE $10 ÖDEME ALMANIZ.TABİ SİZİNDE ÜYELİĞİNİZİ YÜKSELTMENİZ GEREKİYOR.


TÜM DETAYLAR

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

AUTOPAY NEDİR NASIL AYARLANMALI?
  • AUTOPAY Reflerin tıkladıkları günde belirli bir maliyet karşılığı süresinin 1 gün uzamasıdır.Alındığı günden beri tıklayan refin süresi AUTOPAY AÇIK olursa süresi hep 30 gün kalır.
  • Bildiğiniz gibi kiralık ref süresi 30 gündür. Ve değişik zamanlarda ref alındığı için takip edilmez ise süresi dolan refi iyide olsa kaybederiz. PTC sitelerinde amaç iyi tıklayanları tutmak tıklamayanlar ı ve az tıklayanları süresi dolunca salmaktır.
    Auto pay bize bunu kolaylaştırır. Ve süre uzatmaktan daha ucuzdur.
    Autopay'ın çalışması için Upgrade Balance hesabında para olmalıdır.
  • 250 refe ulaştıktan sonra parayı çekmek yerine iyi olan refleri sırayla sürelerini 90 güne uzatırsak.Aylık kira maliyeti düşer. Sonra tüm iyilerin süresi uzayınca Auto payı kapatıyoruz. 60 gün boyunca full para çekip. Son 30 de tekrar aynı taktiği uyguluyoruz.
OJOOO da bu özelliği biraz gizli bir yere koymuşlar. 

Click the image to open in full size.

Ref Almak İçin Yada Autopay İçin Para Yüklemek
  • Ref almak için yada Autopay'ın çalışması için Fund Purchase hesabında para olması gerekir.
  • Buraya ister e-cüzdanınızdan(paypal, payza vb.) isterseniz kazandığınız paradan aktara bilirsiniz. Aşşağıda bunun resimli anlatımını yaptım. Bu sitede minimun transfer $2 olduğunu unutmayalım.
Click the image to open in full size.


REFİM OLURSANIZ SEVİNİRİM. BİLİYORSUNUZ SİZE HER KONUDA YARDIMCI OLUYORUM.

REFLİ LİNKİM

Ojooo.com

23 yorum:

e-postadan konuşabilir miyiz
hdeniztigli@gmail.com

Teşekkürler hocam sayenizde ufak ufak bizde kazanıyoruz.

Yahu 2 dolar çekeyim dedim kaç günden beri yatmadı paypal hesabıma. Kaç gün gönderiliyor acaba?

hocam bi sorum var bnm ojoodan 5 dolarım var fakat bir türlü paypala aktaramıyorum kredi kart bilgileri istiyorur bnm kredi kartım olmadgı için normal banka hesabı tanımladım paypala neden dolayı çekemıyorum ben paramı ????

ödemeler ne kadar sürede geliyor bir haftadır gelmedi?

BARIS BILGILI mail atarsaniz sevinirim !! tecrubenize bilginize ihtiyacim var))
ozunal@ukr.net

merhaba herkese. yardımcı olursanız sevinirim. ojooodan 2dolarımı alabilmek için fonu paraya çevire tıkladım ve paypali seçtim. ojooonun sitesinde "Şu anda ödenmiş 2.15 $ bulunmaktadır." yazıyor fakat paypalde param görünmüyor. 2gün geçti.
ne yapmalıyım?

arkadaşlar ojoo artık scam siteler arasında bu yüzden ödeme yapmıyor. yatırım yapmayın. kazançlarınızla reklam paketi alıp web sitenize trafik çekin

arkadaslar bu site güvenilir mi? gerçekten para kazandırıyor mu. yada her tık başina kac dolar yatırlıyor. günde kac reklama tıklamamız gerekıyor yada maximum günde kac reklam hakkı veriyorlar

eskiyi bilmem ama artık ödeme yapmıyor boşuna zamanınızı boşa harcamayın

ben ödeme aldım 2 gün sürdü...yalnız kiralık reflerin çok az kısmı iyi olmuyor...onu da günü bitmeye yakın iyilerini belirliyorum autopay yapıyorum...bu sayede kötü reflerden kurtulmuş oluyorum

ojooo ile artık ödeme almak işkence o yüzden içerde ki paralarınızla reklam paketi alıp kendi blog veya sitelerinize hit çekebilirsiniz.

benim reklam tıklamam 285 bakiye 0,405 yazıyor bu nezam paraya dönüyor birde video reklamı nasıl seyrediriz

ben Premium üyeyim. 20$ a 100 ref aldım ama 1 ay geçtikten sonra ref lerden sadece 12$ kazandım. reklamları hergün en az 100 defa tklıyorum. problem nerde acaba. yardımcı olursanız sevinirim

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

2 aydır 2dolarım paypala yatmadı benimüzerime arkadaş defalarca aldı
sitede ödendi yazıyor ama paypalda ödeme yok

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.




Biz düşük sadece% 2 faiz oranı ve kredi check krediler sunuyoruz, bizim hizmet kredileri uygulama 12 saat içinde onaylanır hızlı ve çok güvenilir, biz 20 milyon $ maksimum 2.000 $ minimum mesafeden teklif hizmetlerimizi ilgileniyorsanız krediler 18 yıldır sadece insanlar sunulmaktadır, e-posta (denisbradfordloansevice@gmail.com) tarafından bize ve bugün kredi almak için gereklidir.

Merhaba,
Bankalar kredi elde etmek için aşağı döner,
Benim şirket size yardımcı olmak için burada olduğu gibi bir kaygım yok.
Bugün bir kredi için geçerlidir.
% 2 faiz oranı, e-posta iletişim bağlantısı: burakonlineservice@gmail.com

Saygılarımızla.
şirket

Bende bu siteyi duydum fakat kullanmayi iyi bilmiyorum nasil olucak bilmiorum

Merhabalar ben Ojoo siteye girdim fakat herşey İngilizce olduğu için bir şey anlamadım yardımcı olurmusunuz

Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More